Followers

Sunday, December 25, 2011

cinta 100th day.....





meowmeowmeow

 hari ini cik husna nak kongsi cinta 100 hari cik husna.... ya cinta yang cik husna dah jalani selama seratus hari.....100th day aniversary....cik husna rindu kan hari-hari yang berlalu... namun masa tak bole diputarkan kembali....nak tengok sejarah kami ke? tak nak pown kena tengok jugak sebab ni kan cerita hati cik husna


ni gambar hari masa cik husna jumpe die buat kali pertama
the last pic we take together..

mengedate....masa nie cik husna belum pakai tudung lagi..

balik raye haji kat kampung dia....


gelap tuh...tengah tengok kapal kat danga bay.


harap cinta tuh indah...tapi..hurm

saya mengharapkan suatu hubungan yang kekal...tapi entah kenapa hati saya tak yakin dengan cinta awak....awak terlalu banyak berahsia dan terlalu banyak menipu saya...satu hari nanti, jika benar awak milik saya hadiah cinta 100 hari nie saya akan bagi awak dan ketika itu baru lah saya yakin dengan cinta...








0 si bijaksana berkata:

Post a Comment