Followers

Saturday, June 4, 2011

ya ke?

aku nak kongsi cerita masa cuti semester kali ni...banyak sungguh yang berlaku...sampai kadang2 rasa macam menyesal pulak lahir kat dunia ni...
pertama..aku tak sangka akan pergi ke pernikahan kawan rapat ku kat sekolah dulu...perghhhh...memang terkejut giler aku masa tu...tak sangka die akan kawin dulu...cemburu jugak bila tgk kengkawan kita kawin...
aku bila ya?
hahaha..itu hanyalah angan-angan...sedangkan teman lelakiku sahaja tidak menganggap hubungan kami serius...adA kah aku mempunyai teman lelaki.... itu hanya bermain difikiranku sahaja...
perkara ini mengingatkan tentang kenangan yang paling tidak dapat aku lupakan...
ketika itu umurku baru sahaja mencapai 17 tahun...aku ingat..pada tarikh hari jadi ku itu...aku berkenalan dengan seorang lelaki....bagiku dia adalah lelaki yang sangat memahami keadaanku.. namun ketika itu jugalah aku mula merasa dia seperti tidak layak untuk ku..perkenalan kami hanya bertahan selama 3bulan...dia meninggalkan aku tanpa kabar berita....sejak itu aku hilang focus terhadap pelajaran sehingga aku lalai...tiada semangat....namun kehidupan harus diteruskan....aku tidak menyangka ini lah kehidupan...
aku terus meneruskan hidup aku... namun apa yang aku sangka tidak menjadi kenyataan...

aku mendapat panggilan dari kerajaan untuk menghadiri latihan khidmat negara.....

0 si bijaksana berkata:

Post a Comment