Followers

Thursday, February 24, 2011

belajar dalam stress

kenapa kalau kita belajar dalan stress semuanya tak menjadi...itu yang ada dalam fikiran ku ketika ini. aku tidak pernah berfikir unuk study dalam kesedihan... mengenang kejadian yang berlaku petang semalam, hatiku sakit secara tidak disedari...aku sensitif...ya aku sensitif..aku bole jadi gila jika aku tiada kawan disini..toga tahun aku akan merasa kesepian tanpa seorang sahabat disini....arghhhh..jangan kau biarkan perasaan menghantui hidupmu... kau pasti boleh menghadapinya dengan tenang...tiada apa yang perlu kau risaukan.. kata-kata itu sahaja yang menjadi peneman hidupku kini. kata-kata aku sendiri. semangat yang sendiri wujudkan untuuk menangani masalh yang ku hadapi kini.
aku tetap seorang manusia biasa yang menpunyai hati untuk merasa sedih dengan kehidupan ku... sungguh aku benar-benar merindui saat-saat gembira aku dulu.... tanpa memikirkan masalah yang mendatang. tapi saat menyedari tentang hakikat sebenar, hati yang dulu gembira kini sepi tanpa teman yang mahu bergelak ketawa denganku... aduh...sakitnya perasaan ditinggalkan begitu...

0 si bijaksana berkata:

Post a Comment