Followers

Friday, February 25, 2011

kalut...

pagi ni kalut aku...huhuhu..semalam tak tahu kenapa aku merasa begitu penat..aku pergi berbelanja bersama kawan-kawan untuk menghilangkan tension yang sememangnya menyerlah dalam diriku beberapa minggu ini. aku begitu teruja...walaupun tidak mempunyai wang untuk membeli sesuatu yang aku kehendaki sekurang-kurangnya aku melihat rakanku membeli keperluan rumah mereka. sedangkan rumah ku seperti penjara yang sememangnya tiada apa-apa yang hendak dikongsikan.. hostel itu tidak seperti hostel kawan ku yang begitu ceria...entah mengapa dengan mereka aku selesa tetapi sebaliknya pula dengan rakan serumahku...aku gembira walauun kepenatan.. banyak barang yang kami beli untuk keperluan rumah mereka...aku hanya tersenyum melihat mereka membeli barang...aku uba untuk berbaik dengan sahabat yang paling aku sayang setelah beberapa hari kami tidak bercakap...aku rindu kan dia..aduh..sahabat....aku cuba menelefon sidia. tujuan asalku untuk mengajak dia pergi kekelas bersama.. tetapi aku mendapat tahu bahawa bajunya terbakar ketika menggosok menggnakan iron..... kasihan diia... biarlah.. tidak mengapa jika aku pergi sendiri..aku juga sudah biasa bersendirian...tapi hatiku gembira...biarlah...mungkn hatiku terlalu sensitif..tak mengapa...aku redha dengan ketentuan tuhan

0 si bijaksana berkata:

Post a Comment