Followers

Wednesday, February 23, 2011

MAAFKAN AKU SAHABAT

semalam, entah kenapa aku merasa perut ku seakan akan dicucuk dengan pisau....sakit yang teramat,tak dapat aku gambarkan..sahabat,maafkan aku ketika ini wajahku amat muram. tiada kata-kata yang terkeluar dari mulutku.aku hanya berdiam diri. tak mampu untuk berkata, malah tidak mampu untuk bangun dari kerusiku.. tapi sahabat,aku tersedar, mengapa kau tidak melayan ku seperti dulu..kau mengajakku makan pagi. tapi aku lihat kau meninggalkan aku dan kau pergi bersama mereka...sahabat...adakah kau marah kepadaku????????? ya memang salahku kerana menengkingmu. maafkan aku sahabat...
aku tidak menegurmu kerana ketika itu,tahukah kau sahabat..kesakitan yang aku alami terlalu sakit hingga ada ketika, aku ingin menangis sahabat.. namun tidak terkeluar juga tangisanku duhai sahabat. aku ingin meminta maaf padamu sahabat,tetapi apabila aku menunggumu diluar kelas habis ujian itu,aku tidak melihatmu dimana-mana. kau terus pulang bersama teman barumu.siapalah aku untuk menghalang kau melakukan kehendakmu sahabat. waktu itu aku hanya mampu menangis, marah kah kau padaku sehingga kau meninnggalkanku begitu sahaja. adakah aku kotor untuk dijadikan seorang teman....


kelas petang
lecturer menyuruh kami membuat soalan yang diberikan olehnya, tetapi sahabat aku lihat kau duduk berjauhan dengan ku. mengapa? masih marahkah kau padaku? maafkan aku sahabat. aku berdiam diri dan merasakn kau sudah tidak mahu berkawan denganku lagi..mungkin pada pandangan kau aku ni tidak layak untuk berkawan denganmu? jawablah sahabat...malam itu aku menangis.....maafkan aku sahabat

0 si bijaksana berkata:

Post a Comment