Followers

Wednesday, February 23, 2011

terdetik hati ini

malam ni, tiba-tiba aku rasa rindu nak jumpe kawan-kawan lame. hati aku terdetik nak mesej diorang semua. wah rindunya aku kat fizah,alia,ain dan fatin...aku rindu korang. aku selalu gak tanye alia kabarnya...tapi member lain,aku lost contact...sorryla friend.
selain tu. aku 'melarikan diri' dari rumah..haha..jangan salah sangka. aku tidur rumah kak mira...entah kenapa aku selesa dengan diorang kat rumah ni. hati aku cakap, aku boleh percayakan diorang. hari ni aku rasa macam sedih jadi aku happy bila time kelas behavior science.
tertarik aku dengan cerita yang miss bagitahu. tentang seorang student. cerita tu buatkan aku terdiam. aku stress sebab kata-kata kumar kat wall fb aku beberapa hari lepas. sedih aku. murah sangat ke aku sampai kumar cakap aku jual badan. kumar kau tak ada hak nak cakap macam tu...tapi aku hanya meendiamkan diri dan tidak membalas kata-kata kumar itu. walaupun ianya tidak benar sama sekali.
ok..kita lupakan pasal tu semua. nak tau. aku teringin nak makan kek secret resepi. haha... aku tau kek tu mahal, tapi aku teringin.huhuhu

huhu mavelous.....tak pela..satu hari nanti dapat jugak

0 si bijaksana berkata:

Post a Comment