Followers

Saturday, November 12, 2011

menangis dipagi hari




entah kenapa aku pown tak thu...tajuk entry kali nie macam sedih je.....korang penah tak rasa mcam tak diperlukan dalam hidup sidia.......aku rindu kan dia....tapi aku nampak perubahan dalam diri dia...dia dah tak mcam dulu la...adeh....emo lak pagi nie....

aku degil....aku cakap kat dia,aku nak lepaskan dia sedangkan hati aku ckap yang aku terlalu sayangkan dia...macam mana ni???herm, salah sendiri...aku terlalu tak sabar....sayang, ucuk mintak maaf..ucuk risau bila sayang tak call ucuk.....jangan lah buat ucuk cam nie..... namun kata2 tu hanya terluah kat sini je...aku tak de keberanian untuk mengucapkan kata maaf pada dia...ego kah aku sekarang nie?.... dia seorang yang terlalu sabar dengan kerenah aku....walaupun baru dua bulan...dia sering menitiskan airmata kerana aku and selalu mengelap airmataku dengan tangannya sendiri.....aku buntu...aku buta..aku bodoh...aku ego...semue sikap buruk tu ada pada aku...







aku rindukan dia.....apa yang patut aku buat sekarang ni.....

0 si bijaksana berkata:

Post a Comment