Followers

Wednesday, November 9, 2011

rindunya aku pada senyumannya

dh lame rasenye tak menaip...sampaikan keras tangan aku nie..ehehehehe...hari nie baru je hari kedua aku kat sini...tapi kesedihan aku nie tak terkata dek kerana terlalu rindu kan dia...aku tak pernah mengharap terlalu tinggi..tapi akhirnya aku mengharap juga....entah mengapa, peristiwa petang tu masih berputar2 dimata aku yang sepet nie...hhuhuhuhu...tangisan yang aku tahan selama dua jam akhirnya tumpah bila dihadapan mata aku sendiri dia berkata seperti itu.....haha...macam budak-budak....kata datang nak setelkan masalah...tapi aku tengok sejak dia bejumpa 8biji mata ngan aku, makin teruk pulak jadinya. nak tau nape aku cakap 8mata.....yelah mata aku dua,mata dia dua and mata pompuan tu aka adik tu dah empat...huhuhu...
pertemuan yang tidak membawa apa-apa penyelesaian bagi aku......aku cemburu, dia lebih memilih untuk duduk sebelah perempuan tu daripada aku...masa tu aku dah cakap dalam hati...aku dah kalah...dia lebih pilih perempuan tu daripada aku.....aku hanya mampu mendiamkan diri hinggalah satu thap yang aku tak dapat nak tahan tangisan aku....aku menangis teresak-esak masa tlipon kak mira...aduh malunya.....cuma dia paham situasi aku...sampai hari nia aku masih ungkit lagi peristiwa petang tu depan dia....aku tak taw la ni sayng ataupun cemburu semata-mata.....dan aku sendiri tak tahu sampai bila aku akan bertahan dengan dia sedangkan aku tahu dia sayangkan orang laen....

0 si bijaksana berkata:

Post a Comment