Followers

Thursday, November 10, 2011

sayang...mudahnya kau berkata-kata....

haha...entah kenapa aku tertarik dengan cerita miss td......bila lelaki tu benar-benar sayangkan kita dia xkan sentuh kita sehingga kita jadi yang sah bagi dia.....dunia sekarang ni....aduh....susah nak cakap..sini sana masalah sosial.....ya, dulu aku memang jahat....aku memang liar...tapi aku seorang yang setia..kecuali jika seorang tu dah buat jahat belakang aku......aku sangat bersyukur, aku masih mengingati tuhan dan cuba untuk berubah...atas bantuan sidia....dalam entry yang lepas aku asyik bercerita tentang aku dia dan sidia...tapi sekarang aku dah malas nak cerita lagi.....biarlah,,,,aku nak tengok berapa lama dia akan bertahan dengan aku...dengan izin tuhan, aku hanya mampu berdoa yang dia takkan berubah hati...haha ayat takank nak skema lagi kan... aku hanya mampu tersenyum....ok2...enough cite pasal mende2 gitu...skrg kita balek pada apa yang aku nak cite.......
nie sepupu yang aku paling sayang..nakal tuh....
masa dalam kelas aku belajar tantang child development...haha...memang sangat menarik dan sangat menakjubkan bila kita kenang balek perkembangan kita dari kecik sampai lah kebeso skrg nie...haha....yela,dulu mana lah ada kite nie maen komputer, internet, facebook.......tapi pergh.....memang agak jeles tengok budak2 zman skarg.....umor 5/6 tahun dah pakai handphone, facebook...malahan adakala lebih canggih dari kita yang dah beso nie...beso tak beso sangt lah kan... keletah kanak2 sekarang yang nakal nie kadang mencuit hati tau....cube tengok kat tepi tuh...
ni pulak anak yang mak sidia jaga....dia kata budak nie nakal sungguh.....baru setahun lebih....jangan tengok lebih2 k...hehe
kecik-kecik dah pandai tengok kamera, siap tunjuk peace lagi. yang tu pulak sibuk mata dia melilau tak tengok camera...mengikut apa yang sudah aku plajari tdi, aceh3, budak kecik yang sidia tu pegang masih belum sampai tahap lagi.......bijak betol budak2 skrg nie kan.......haha...haa tulah...subjek yang sangat menarik.... ok2...stakat nie jela...mata makin berat pulak....nanti bila ada idea baru aku akan sambung berbicara tentang cinta, kasih, kawan,harta and apa2 ajela k.

0 si bijaksana berkata:

Post a Comment